diumenge

26 de febrer.

60,3 378-379

Em raparé un trocet de cap.
Aniré dient per ahí que sóc anarquista i que sé molt de política.
Duré sempre les botes i malles de lleopard i la polsera de punxes.
I em passaré la vida de manifestació en manifestació i aniré a tots els concerts possibles.
Novios? No, ni de conya. I lligar-me a algú d'eixa manera... Si home. Tira, tira...
I faré que tots em diguen Sugar.
I tindré una bandera gay gegant a la pared de l'habitació, però em quedaré amb la coletilla bisexual de "no m'agraden les persones pel que tenen entre les cames, sino per com són, i blablabla".
Sugar. Sugar. Sugar.
I viuré a Barcelona, sí, joder, per favor.
Em tatuaré un mussol. I em faré altre forat a l'orella.
Al primer duré una ploma negra menudeta.
I estudiaré cine. Com siga, on siga, amb qui siga.
Em pintaré les ungles de negre.
I em pintaré els ulls els dissabtes, de negre, prou més que ara.
Donaré por a qui vullga voler-me i els que em volen, els que el volen de veritat, em seguiran estimant.
Però mai negaré un abraç a ningú.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada