diumenge

4 de març.

M'amague i us observe per un foradet. Us observe d'amagades per tal que no s'espanteu.
No sou tan diferents a mi; però a la vegada pareix que vosaltres i jo venim de planetes diferents.
Sou joves, vos preocupeu pels vostres cabells, per les notes, pels amors i les amistats.
Eixiu i gaudiu. Feu coses i creeu coses.

Em mire les mans i la meva pell diu que no sóc com vosaltres.
Els meus ulls no miren igual que els vostres.
La meua veu no ix fluïda i forta com la vostra.
Les meves passes no són tan clares i seguides com les vostres.

Sensació d'haver crescut paral·lelament a tots. Sensació de no haver crescut amb ningú i ara estar perduda.
Perduda perquè no sé per on he d'anar.

Us observe per un forat menut perquè no m'atrevisc a entrar.

Us observe per un foradet perque no tinc valor per entrar.

1 comentari:

  1. El primer bloc ue trobe amb coses que m'agraden, vaig a llegir més a veure

    ResponElimina