divendres

26 Octubre.

M'agrada fer-te creps a les once i mitja de la nit.
M'agrada abraçar-te quan et veig.
M'agrada escapar-me feta un cuquet per la porta i demanar-te un beset, per favor.
M'agraden els teus cabells infinits, acaronar-los, besar-los, jugar amb ells.
M'agrada anar amb tu en la teua moto i sentir-me la persona més lliure del món.
M'agrada entrar a ta casa i que la teua gosseta em duga una sabata.
M'agrada Love Of Lesbian amb tu a Ondara.
M'agrada dormir amb tu.
M'agrada deixar-te palestines perquè no pases fred.
M'agrada quan de sobte em trobe amb la teua maneta menuda i suau.
M'agrada la teua sensibilitat a la meua careta de pena.
M'agrada plovent i tu i jo baix de l'ajuntament ficant-li noms als gats.
M'agrada que no t'importe el meu desordre.
M'agrada dur-te un Monster perque crec que aixina et puc fer un poc feliç.
M'agrades tu, estar amb tu, besar-te, acaronar-te, sentir-te, tocar-te.
Res m'omple més que estar al teu costat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada