diumenge

22 de gener.

Un puto 22 de gener.
No vaig a recordar la teua jaqueta verda.
No vaig a recordar la por que tenia al teu cotxe.
No vaig a recordar el fred que feia, ni les cinc persones que vam veure.
No vaig a recordar el bar on no vam entrar.
No vaig a recordar les meues ungles blaves.
No vaig a recordar les dos camisetes que em regalares.
No vaig a recordar l'excusa que vaig contar als meus pares.
No vaig a recordar com d'extranya em sentia.
I que això va ser el principi d'una sèrie de sensacions noves i extranyes.
I que això va ser el principi d'una vida que igual no em tocava, però no m'arrepentisc d'haver viscut.
I no vaig a recordar-ho, perque ara ja ha passat. Ja fa un any.
No vaig a recordar-ho perque a vegades fa mal. Una ferida que no es cura. Però ja està passat.
No vaig a recordar-ho perque ara sóc diferent, i ja no puc recordar-ho més.

1 comentari: